یاران آخرالزمانی
یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

در حالي كه نزديك به يك دهه از حمله متحدان غربي، امريكا و انگليس به افغانستان و عراق مي گذرد، ‌توني بلر نخست وزير سابق انگليس خواستار تغيير رژيم و براندازي در ايران و سوريه شد.

به گزارش رجانيوز به نقل از روزنامه انگليسي اينديپندنت، بلر كه در دوران جنگ افغانستان و عراق نخست وزير انگليس بوده همچنين اظهار داشت: جنگ علیه ترور بیش از 10 سال پیش و از زمان حملات 11 سپتامبر در نیویورك بوده است.

همچنين نخست‌وزیر سابق بریتانیا كه دوران نخست وزيري‌اش را با آرزوي آسيب زدن به ايران با ناكامي سپري كرد،‌ افزود: به غیر از  ایران، من در خصوص دورنمای منطقه خاورميانه به طور قابل توجهی خوش‌بین هستم!

بلر در ادامه با روخواني از سياست فشار عليه دولت هاي مستقل  نسبت به تهدید تخيلي یك ایران هسته‌ای هشدار داد و از جامعه بین‌الملل خواست بر فشارهایش بر بشار اسد، رئيس‌جمهور سوریه نيز بیفزایند.

وي در نهايت ريشه تمام مشكلات امريكا و انگليس در خاورميانه را نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: تغییر رژیم در تهران مرا نسبت به كل منطقه به طور قابل توجهی خوش‌بین‌تر خواهد كرد. ایران علاوه بر تهدید فعالیت‌های هسته‌ای‌اش، یكی از مشكلات مهم در عراق و افغانستان بوده است.

بلر كه هم اكنون نماينده صلح خاور ميانه(!) از سوي اتحاديه اروپا است،‌ در انتها مي گويد:‌ رئيس‌جمهور سوریه نشان داده كه قادر به انجام اصلاحات نیست و موقعیت او غیرقابل دفاع است اما شكست دادن افراطی‌هاي یك نسل به طول می‌انجامد.

وي پنج ماه پيش نيز آرزوي خود در مورد سرنگوني نظام ايران را در مصاحبه با سي‌ان‌ان بيان كرد و گفت: «تردیدی نیست که ایران تلاش می کند از تحولات مردمی در منطقه به نفع خود استفاده کند و ما همچنان معتقدیم تغییر نظام ایران یکی از تنها چیزهایی است که ما را نسبت به آینده منطقه خوش بین می کند و به همین علت تغییر نظام ایران برای غرب هدفی فوق العاده مهم و انقلابی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.